Sunday 23 September 2012

My future house...

       Salam semua....hari nih aku still dalam mood bercuti..tapi kurang best sikit sebab my husband xada kat rumah..dah 3 hari x kol aku..maybe dia still kat laut lagi, katanya exercise perang..ape2 jelah yang penting dia pg n balik dengan selamat..

       Just nak share my new house...Di sri iskandar perak. Thank to my husband sebab beli rumah yang aku nakkan...x sabar rasanya nak masuk rumah baru..hopefully early next year dah dapat kunci...nih tengah pikir macm mana nak deco rumah nih...aku memang suka tema red n black...pemaju rumah nih memang cepat gile buat keje..baru x pg tengok 4 bulan tengok 70percent dah rumah nih dah nak ciap dah...bagusnyer..suke sangt...

        Well semua dah ada..dah lengkap rasanya yang penting2 tu..cuma satu lagi xade...anak...uhuh...xperlah sabar jelah..maybe Allah nak bagi bby masa duduk rumah baru kot..insaAllah....so mai tengok sikit rumah nih..hihih....actually aku ada post dalam fb pic nih..tapi banyak jadi kontroversi plak.....kat kg..heran aku...so post dalam Blog jerlah...




So inilah rumah saya...cantik x??... This is the best part in my life....


5 comments:

  1. Seyes cantik..congrats dear dah ada umah sendiri..

    ReplyDelete
  2. Aquagugurl: biasa je dear ini je yg mampu...beli..harga pun murah jugak berbanding tempat lain...

    ReplyDelete
  3. hihi,kontrovesi kat kg yek bile post kat fb.hihihi.sbb tu ma lily da tak fren ngan kazen2.sbb itu la.omg omg.hehe.
    apepun,umah awk gojes ;)

    ReplyDelete
  4. Ma lily...itulah pasal..memang kontroversi lah..ahak..macm polular bebenor teman nih di kampung..opsss lupa i kan dulu ratu kampung...hahahaha....sebab tu org duk sibuk ja memanjang,,,sampai crita x best sampai kat mak,,,mak bising,.la pulak ayoyo..

    ReplyDelete
  5. hahaha...same la...mak mertua ma lily bg gelang emas hadiah birthday ma lily...excited punye pasal, ma lily post kat fb...wah, menjadi buah mulut la pulak...sudahnye ku kick aje semua yg ade...kecuali adik2 n suami...pheww...letih kan

    ReplyDelete

Upt dpo 6

Salam ramadhan ... Aku semalam dpo 6 saja suka buat test sebab upt kat rumah banyak.. macam faint line.. tapi upt aku buat sebelum ni me...