Monday 6 April 2020

DAY 1 EAT CLEAN JOURNEY (06.04.2020)

  hari ni hari pertaman buat eat clean diet.NO SUGAR , NO SALT. yang breakfast tu oklah nak makan , tapi dia mai tang lunch tu bila no sugar no salt pergh rasanyeee .... tak boleh blah rasanya... macam makan apa lagi ..nasik orang kat spital pun ada , tawar ya amat.. tapi mungkin aku masih x biasa lagi. nanti lama-lama oklah. kan ...

nih breakfast aku pagi tadi

haa yang nih namanya overnigh oat . aku buat semalam , oat + susu+ buah-buahan . oklah sedap la jugak sebab ada buah - buah kan ..

nih lunch :

sebab nak hilangkan rasa tawar tu aku letak la lemon tuh... ayam tu bakar je , sayur tu rebus je semua

nih dinner :

ni namanya ermm ntah lah aku hentam aja.. sandwish kot hahha...cincai sajalah

UPDATE berat pagi td : 67.8 KG (sebab semalam aku makan kfc)

esok sambung lagi ..tengok berapa turun,..harini aku malas nk exercise sebab baru day 2 period so mood dah kelaut dan malas



No comments:

Post a Comment

Upt dpo 6

Salam ramadhan ... Aku semalam dpo 6 saja suka buat test sebab upt kat rumah banyak.. macam faint line.. tapi upt aku buat sebelum ni me...