Tuesday 17 July 2012

Upt???

Selepas 13 hari aku period semalam tiba tiba ada ada spot pulak, tapi tak lah banyak sangat pun. Just a little bit only pagi saja tau...petang tak ada pulak. Puas checking sana sini tapi xde...

Nak dijadikan cerita pagi nih check kat panty ada pulak spot tuh... Rasa mcm pelik jugak lah kan... Dalam hati nih dah berfikir macam macam2... Why?...why?....why??...

First reason :

1) aku ada ambek pil himalaya shatavari tu. risau jugak if ada effects ape2 ke...

2) risau sbb takut sekarang nih aku pregnant.. Tapi mcm tak mungkin aje...sbb aku baru lepas period je 9 hb july...kalau diikutkan sekarang nih tengah time2 subur lah.. Cd 13 kan..... So aku pg jusco tadi...mulalah gatal nk test upt.. Saja suka suka.. Lalalalalaal...


Ini lah hasilnya... Negative kot rasanya...

Sebenarnya dah bnyak kali dah kena tipu dengan upt nih...hehe..Maybe dalam badan aku nih mg sedia ada hormon hcg sbb tu selalu dapa faint line..

No comments:

Post a Comment

Upt dpo 6

Salam ramadhan ... Aku semalam dpo 6 saja suka buat test sebab upt kat rumah banyak.. macam faint line.. tapi upt aku buat sebelum ni me...