Tuesday, 2 August 2016

Mata kena pinguecula

lama dah tak menaip di sini ... Maklumlah semenjak ada adik (aqil) aku tersangat lah busy.. Heheh
harini nak cerita tentang pinguecula... Satu keadaan dimana mata kita ada macam ketumbuhan.. Kecik je cuma tak bahaya sangat , tapi bila ketumbuhan tu dah sampai ke cornea mata kita panggil pterygem so kena buang la kan..
Aku cerita nih pun sebab aku kena mende alah nih la... Tak tau la sebab apa tp yang pastinya sebab banyak terdedah pada sunlight or uv.. Kena nih masa aku pregnantkan si aqil masa tuh dalam 3 bulan kot... Apa nk buat nasibla kan.. So far x mengganggu penglihatan.. Kalau ganggu erm no choice kena g spital..

Nampak tak yang kecik tu.. Tu la pinguecula... Ok la sebelum tu let me introduce my second son .. Muhammad aqil harith 23.05.2016@11.45pm

No comments:

Post a Comment