Monday 6 April 2020

BLACKMORE EPO

salam semua selamat ber PKP ..semua , bulan ni ttc journey sekali lagi diteruskan . kali ini dengan misi yang baru ... semoga kali ini mendapat hasilnya aminnn... bulan ni aku try evening primerose oil dari blackmore. sebab apa aku cuba ???

sebab yang pertama sebab aku jumpa satu klien kami nih datang nak buat treatment fertility di klinik. keputusan darah menunjukkan yang dia memang PCOS. LH very high compare dengan aku. aku xdelah LH high tinggi sangat and guest what ?? dia try makan EPO ni sekali satu cycle sahaja, then... tada .... upt positive dan sekarang dah pun 3 bulan kandungan . alhamdulillah im happy for her. itu salah satu sebab aku try epo. just try je ..

aku beli di lazada je, sebab dekat watson mahal sangat. aku dapat masa lazada sale dalm rm 40.00 mcm tuh.sesetengah orang cakap kalau pcos tak elok makan epo, tapi aku tengoks sesetengah orang ok je .. boleh pregnant , jadi aku ambek keputusan try la ... it worth to try what....


No comments:

Post a Comment

Upt dpo 6

Salam ramadhan ... Aku semalam dpo 6 saja suka buat test sebab upt kat rumah banyak.. macam faint line.. tapi upt aku buat sebelum ni me...