Tuesday 7 April 2020

Day 2 eat clean

Semalam tak sempat nam update blog sebab aku malas sangt nk buka laptop. Nie pun aku update pakai phone.. bangun pagi semalam 7.4.2020 aku terus timbanh dan berat aku turn ke 67.4 maknanya ada penurunan dalam 400 gram . Oklah tuh sebab aku tak exercise. Pg semalam tak sempat nak breakfast sebab aku terlajak tido.. hahah

Nie lunch 
Aku buat telur dadar dengan roti + chicken slices + kewpie itu saja ya ampun malas sangat nak masak . Anak-anak aku pun aku masak nasi lepastu aku buat sup ayam je.



Dinner 

Ini sebab aku malas nak masak aku mintak husband aku belikan subway saja. Why so lazu haaaaa??? I dont know ...



Okey sebelum lunch tu aku ada exercise running untuk 15 minit dan tabata sekejap je sebab penat nak mampuss... 

Byee tu je.. esok update !!

No comments:

Post a Comment

Upt dpo 6

Salam ramadhan ... Aku semalam dpo 6 saja suka buat test sebab upt kat rumah banyak.. macam faint line.. tapi upt aku buat sebelum ni me...