Thursday 13 September 2012

BERSABARLAH WAHAI HATI...


Salam rasa lama benar aku x jenguk ke blog nih, al maklumlah sejak kebelakangan nih agak busy dikit dengan keje yang banyak tergendala nak kena diuruskan nak lagi best internet dekat rumah aku nih lembab macm siput sedut..wakaka…

So, now I’m going to story about my TTC journey ….. Well diam x diam, pejam celik kejap saja masa berlalu sekarang and tanpa aku sedar pun perkahwinan yang aku bina dengan suami terchenta sudah berusia 7 bulan. Selama itu lah juga kami berdua menantikan kehadiran si kecil dalam hidup kami. Tapi , apakan daya rezeki itu bukan ditangan kami…..aku percaya semua yang berlaku ini ada hikmahnya, even kadang2 aku stress dengan semua nih tapi sekarang aku dah mula relax, no more stress , enjoy my life and enjoy my married……

Apa yang aku mampu buat bulan nih :

-         baru try jus BIDADARI 1 bottles , so tengoklah macam mana hasilnya nanti..heheh
-         no more BBT, because more I concentrate to my BBT  more I stress. Setiap hari macam menghitung hari. Jadi bulan nih aku buat dek jer cukuplah 6 cyles aku berBBT. Sekarang dah dapat agak time bila nak O tu,….
-         More exercise to lose weight…heheh nampaknya aku dah makin mok mok dah nih. Rasa rindu nak kembali ke zaman remaja kembali, sejak kawen and bekerja nih macam semua dah terabai rasa. Tak macam zaman aku student2 dulu..masa zaman ngorat2 dulu..heheh…walaweh..miss that time babe!!..so dah bertekad inilah masanya untuk lupakan sekejap tentang bby and focus pada apa yang aku nak buat.


So itu ajelah yang dapat nak share sikit2…I’m now happy with my life, aku berpegang pada prinsip “SAMPAI MASA ALLAH BAGI n “THAT TIME WILL COME EVEN ITS EARLY OR LATE…BUT I WILL BE A MUMMY ONE DAY”..

But, thanks to my hubby sebab banyak bagi support dalam hal macam nih even jauh dihatinya inginkan cahaya mata…bagi aku xperlu disembunyikan apa2 melalui kata2 cukup bagi aku melihat melalui matanya…tapi semua itu kerja Allah sayang,…I cant do anything…just pray for our best…we will one day…we will….

No comments:

Post a Comment

Upt dpo 6

Salam ramadhan ... Aku semalam dpo 6 saja suka buat test sebab upt kat rumah banyak.. macam faint line.. tapi upt aku buat sebelum ni me...